create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, April 20, 2010

Ibu Hamil Menawan Majalah Pa&Ma Mei 2010

Tak sangka betul, idea main-main suami aku ni bawak tuah.
Walaupun ni peraduan bulanan, n hadiah pun tak lumayan...tp aku cukup happy bile menang. Kawan2 kat facebook memang maklum la kemenangan aku ni. sb once aku tau je, aku terus update status kat facebook. Terima kasih atas semua ucapan tahniah drp kawan-kawan....
Ramai pulak yang tanya hadiahnye ape, jenuh la nak jawab sb kat dalam majalah tu takde mention ape-ape pasal hadiah.
Gamba ni kenangan mengandungkan Sofea. Masa ni pregnant 8 bulan. Alkisahnya, aku menang untuk Pakaian Tercantik sempena Jamuan Aidilfitri kat ofis (siap pakai tag)....baju ni, dua kali menang la..
tp skg, baju ni takle pakai dah sb besar....(bukan nk kata aku dah kurus)...hehe...
cadang nak anta kat tailor utk kecikkan baju tu..sayang plak klu tak pakai....
cantik baju tu, suami yg pilih...baju raya kan..kena la cantik2...hehe...

No comments: