create your own banner at mybannermaker.com!

Monday, March 22, 2010

British Army Club ~ Reunion


Sabtu lepas, aku ngan suami join secara tak rasmi 1 event reunion orang-orang lama. Reunion bekas-bekas tentera dan polis zaman British dulu. Jadi, peserta-peserta yang g sana memang kebanyakan baya-baya atok kite dah...yela, Pakcik Nor (Suami Maklong-makcik suami aku) pon dah usianya 70 thn...dah senior sgt dah...yg dtg tu pon sume berkopiah..mcm ahli2 jemaah Masjid je...
kami dok kat hotel tu tak sampai sejam pon, anak dia dah ajak ktrg kuar jalan-jalan. watpe nak tggu lame2, bagi Pakcik Nor je la dok situ sb dia je yg ade kena mengena ngan club tu...so, atas permintaan Cik Long...kiteorg ke Taman KLCC..bawak anak & anak2 Irwan (sepupu suami aku, anak Cik Long) g jalan-jalan...ye la, budak2 mesti suke klu jumpe Playground....
Ni la sebabnye, aku berpakaian sgt formal & sopan...hehe...
alamak, apesal la takleh nk tkr size font ni...
adehh.....
bagus jgk ade kemudahan cam ni, tru emel pon leh update blog..ni la yang aku suke...byk la aku leh berceloteh...

seronok sgt bawak anak lepak2 kat taman mcm ni, klu ade kelapangan lagi...leh la aku ajak suami lg....

No comments: